Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 3 de gener del 2013

PLENARI DE DESEMBRE (I)

Torn de paraula corresponent al plenari de desembre.

En l'apartat de coneixement de les resolucions d'Alcaldia, formulàrem les preguntes següents:

1. On ha estat abocant fins ara  els seus residus l'hipermercat Alcampo, atés que ara ha demanat autorització per fer-ho a la xarxa municipal? Ja preguntàrem sobre la sol·licitud feta per la gasolinera d'aquesta empresa al Centre Bonaire amb el mateix propòsit. (Resposta vaga, sense concretar dades)

2. Quin ha estat el criteri per seleccionar el tècnic que coordinarà la Seguretat en les obres de Millora Viària de la Brillantina? (contestació: és de la mateixa empresa que presentà el projecte)

3. Per què l'empresa Gestió Sociosanitària al Mediterrani S.L -exgestora del Centre Obert-Casal d'Esplai- ha interposat un contenciós a l'Ajuntament? (No ho saben. Potser per impagaments per part del Consistori, creuen)

4. Per què el sistema d'adjudicació de les obres de connexió del vial nord amb el Centre Comercial Bonaire és el de procediment negociat sense publicitat, quan el procediment negociat ha de ser l'excepció i no la norma, com està ocorrent en aquest Ajuntament? Procediment també aplicat per cert a la contractació de serveis per al desenvolupament del Programa de Serveis Socials "Centre Obert-Casal d'Esplai". (Sense resposta)

5. Quin procediment s'ha seguit per a la contractació de la centraleta de la Piscina Cuberta, de la de Serveis Socials al carrer Coladors, de la Brigada d'Obres i del Centre Matilde Salvador? No ens consta cap expedient de contractació, no sabem si s'ha fet la gestió a través de la central de compres de la Diputació ni tampoc sabem si és pròrroga d'un contracte anterior. (Cap contestació, tot i que la qüestió ha estat formulada en altres plens)

6. Hem pogut observar que existeixen expedients sancionadors per reparar la legalitat urbanística al terme municipal, a pesar que, en el cas concret de la resolució 2279, l'empresa afectada al·lega en la seua defensa que les obres denunciades s'acullen al perfil de Declaració d'Interés Comunitari. Preguntem si aquest zel fiscalitzador també se li aplicarà a Iberdrola en les obres annexes a la subestació elèctrica que ha construït al Parc Empresarial -sense que l'agent urbanitzador del futur PAI en sabera res-, ja que, per coherència a la resolució esmentada, s'hauria d'aplicar el mateix criteri sancionador? (Ho estan estudiant els tècnics i se n'ha demanat informació a la Conselleria)

7. En les dues resolucions referides a les modificacions de crèdit entre partides corresponents a despesa de personal, fa l'efecte que tota la reserva de productivitat i de gratificacions desapareix perquè va destinada a cobrir retribucions bàsiques de treballadors municipals; i fins i tot retribucions bàsiques, per a cobrir complements específics. Per què? Què queda al pressupost per a pagar la productivitat dels treballadors i treballadores del Consistori? (Resposta inconcreta, que es contestaria més endavant)

8. Quin criteri s'utilitza per aprovar despeses extraordinàries, com ara la contractació de personal de neteja viària, quan el servei hauria d'estar perfectament cobert mitjançant el contracte ordinari? (Es contracta personal perquè fa falta, argumenten)

*En els propers lliuraments detallarem el llistat complet de preguntes i precs que férem al plenari.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada